پ ن پ
پ ن پ

من این جا چند تا پ ن پ گذاشتم شما هم اگه جدید بلدید تو قسمت نظرات بذارید

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟پ ن پ اومدیم بکوبیمش سه طبقه بسازیم!!!

 

گل خریدم دوستم میگه طبیعیه؟پ ن پ سزارینه!!!

 

از دل درد دارم میمیرمو جلو دستشویی دارم پیچ و تاب می خورم .بعد از دو ساعت یارو اومده بیرون میگه دستشویی داری؟؟میگم پ ن پ دیدم فضای مناسب و دلبازیه اومدم موج مکزیکی تمرین می کنم!!!



نظرات شما عزیزان:

وانیا
ساعت18:21---14 مرداد 1393
میشه بیشترش کنی من وانیا توی گروه مای بست فرند هستم یا بهتر بگم دوست ساینا حتما جوابمو بده
پاسخ:مرسی وانیا جونم ما یه وانیا ک بیشتر نداریم:) چم حتما سعی میکنم بیشتر کنم :*


مبينا
ساعت16:14---18 تير 1393
جالب بوود ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : hasti